onsdag 18 februari 2015

Bryssel imorgon

Imorgon kommer jag att åka till Bryssel för att delta i "5th Science Projects Workshop in the Future Classroom Lab". Det är med spänd förväntan som jag för första gången ska vara en av deltagarna i en internationell konferens med lärare från hela Europa. Denna konferens är en av orsakerna till att jag nu har kommit igång med denna blogg som jag också har tänkt ska vara en möjlighet för mig att dela med mig av mina erfarenheter från min undervisning.  Min förhoppning är att kunna dela med mig av inlägg rörande min egen "lärarfilosofi" och hur jag upplever och ser på olika delar av undervisningen i Sverige idag. 

Kontakta mig gärna om ni har några frågor eller skriv en kommentar i kommentarsfältet om det är något ni skulle vilja diskutera. Jag kommer att återkomma med en presentation om mig själv men då jag ska vara på Kastrup om sju timmar får jag återkomma till det. 

Bryssel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar